czwartek, 12 września 2013

Zdjęciowo :)

Minął tydzień od powrotu znad morza a ja mam wrażenie, że minęła już cała wieczność... 
Szczególnie, że dzisiejsza pogoda stanowczo wprowadziła już jesienny nastrój...

Dobrze, że zostało tyle zdjęć na pamiątkę!
Można się nacieszyć słonkiem chociaż z fotek...! :)
















A to odpowiedź na pytanie "jak to się stało, że matka chodziła z rozbitym nosem?" :)











Nie wiem po kim on to ma, ale Gamoń nie przepuści żadnej okazji, żeby władować się na scenę... :P






Zamek? 
Nie...!!! Garaż i tunel dla brumów i najlepiej jeszcze lądowisko dla helikopterów... :P




A na sam koniec to, za czym ja osobiście już tęsknię i tęsknić będę najbardziej całą długą jesień i zimę: 

SŁONKO!!! 



3 komentarze:

  1. ale super pogodę mieliście :) chyba idealnie w ostatni tydzień ciepełka się wstrzeliliście ?!
    świetne zdjęcia <3 zwłaszcza to Wasze tyłem we trójkę !!

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, rany jak cudnie musiało być!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że zabawa była przednia :) A Mamie pozazdrościłam figury.

    OdpowiedzUsuń