sobota, 28 września 2013

Za co lubimy WEEKEND?

Nie za to, że się można wyspać- bo nie można!
Nie za to, że to dni wolne od pracy- bo tak nie jest, przynajmniej dla mnie! ;)
Nie za to, że można dwa dni imprezować- bo to też nie prawda!

WEEKEND lubimy za to, że jesteśmy razem!
Za to, że nawet jeśli musimy wszyscy wstać o 6 czy 7, możemy się posnuć razem w piżamach... 
...bez pośpiechu wypić kawę, poturlać się po łóżku, zjeść razem śniadanie... 
Po prost być razem!

Dzisiaj podczas tradycyjnego, porannego, łóżkowego turlania mówię do młodszego Gamonia:
Franko postrasz tatę dinozaurem!
Franko: Łaaa, łaaaaa...
Tata (głosem wysokością przypominającym pisk pięciolatki): Aaaaaaaa....

Franko: Ejj... TY BABO!


...wiem, wiem, że to pewnie nieświadome i nie do końca zamierzone było ale jakże trafne prawda? :D

Jest jeszcze jeden powód dzięki któremu ja osobiście tak bardzo lubię weekend... :)

Niesamowite rzeczy można wtedy znaleźć w mojej szafie... :D



A co się kryje w Waszej szafie? 
...sprawdzaliście...? ;)


3 komentarze:

  1. Szok, drugi mistrz cietej riposty Ci rośnie :) na początku pomyślałam że się pomylilas i to Tymo powiedział... :D
    U nad w domu weekend się niczym nie różni od pozostałych dni tygodnia, Paweł różnie pracuje :/ czasem nawet w niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dokładnie za to samo uwielbiam weekendy, nareszcie jesteśmy razem:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś krasnoludki w tej szafie. Oby robiły porządek ;)

    OdpowiedzUsuń