poniedziałek, 9 września 2013

WIELKI DZIEŃ

Nawet się nie obejrzał...!

Wbiegł do sali, zajął miejsce przy pierwszej atrakcyjnej zabawce i tyle go widzieli.
A matczysko stoi i nie wie co począć. Bo jej dziecię urosło strasznie, nie wiadomo kiedy... 

Jako pedagog- dumna niesłychanie, że to takie dzielne i dojrzałe wyrosło.
Jako matka- pełna skrajnych emocji...  Trochę smutna, że tak mu łatwo przyszło rozstanie. Szczęśliwa, że sobie tak świetnie radzi. Pełna obaw o to z czym przyjdzie mu się zmierzyć... 
...i stara!
Tak, tak czuje się okrutnie staro z dzieckiem w przedszkolu! 

Ale nie o mnie miało być!

Franko bida snuje się po pokojach w poszukiwaniu obiektu do poprzeszkadzania. Nudą w domu wieje bo nie ma żadnej wieży z klocków do rozwalenia, żadnych wyścigów dla aut, które można by popsuć, nikt nie ogląda bajki, co by można mu było zasłonić... 
No nic się w tym domu nie dzieje!!!

A matka chodzi uśmiechnięta od ucha do ucha... 
Choć tez jej jakoś nieswojo... 
Za cicho!!!

Na szczęście na początku każą małego człowieka oddać do przedszkola tylko na trochę. 
Co by się domownicy za bardzo nie zdążyli stęsknić... :) 
Zatem zaraz po 12 ruszamy z (szczęśliwym, że się wreszcie coś dzieje) Frankiem, odebrać naszego bohatera z przedszkola.

Przywitał się, zmienił buty i wracamy.

Pytam się jak było- fajnie.
Pytam czy bawił się z dziećmi- bawił.
Pytam czy był na placu zabaw- był.
Pytam czy zjadł obiadek- zjadł.

... i to by było na tyle jeśli chodzi o relację z pierwszego dnia w przedszkolu...

Średnio usatysfakcjonowana matka ciągnie Gamonia za jęzor: Tymulek a w co się bawiliście z dziećmi?
Tymo: No w zabawy takie.
Ja: A bujałeś się na huśtawce?
Tymo: Nie.
Ja: A skakałeś na trampolinie?
Tymo: Nie.
Ja: A pani była miła?
Tymo: Tak.
Ja: ...jej no Tymcik powiedz mi coś więcej, jak było bo jestem strasznie ciekawa!
Tymo: No mamo... Był obiadek... były dzieci... ale wiesz... BEZ SZAŁU!

:D :D :D




2 komentarze:

  1. Lepiej niż u nas:) Bo Tomi odpowiadał nam że było fajnie i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez szału- hahahahah! brak mi słów <3
    szkoda Frania trochę ale jak napisałaś, to na krótko więc się przyzwyczaicie :)

    OdpowiedzUsuń