niedziela, 22 września 2013

Nie chcę ale muszę...!

Przeziębione towarzystwo...
Gluty do pasa wiszą...
... i taka o sytuacja:

Ja: Tymcik ale ty jak kichasz stary to nie rozsmarowuj sobie tych glutów po całej buzi i rękach... Bo potem te gluty są w całym mieszkaniu a ja chodzę i sprzątam...
Tymo: I nie lubisz?
Ja: Co nie lubię?
Tymo: Sprzątać!
Ja: No nie lubię.
Tymo: Ja też nie lubię ale muszę! 



A tu nieco archiwalny filmik, ale za to jak idealnie opisujący obecną sytuację... :)


(OSTRZEGAM!!! Jest obleśny!!! ...i Tymo mnie zapewne zamorduje za kilka lat, jak zobaczy, że to opublikowałam :P )


Tym pozytywnym akcentem rozpoczynamy niedzielę :)






2 komentarze:

  1. zabije Cię, jak nic:P Nie podawaj mu adresu bloga:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym sprzątaniem to Cię podsumował :)
    filmik- hahahaah! 'zawiśniesz' :P

    OdpowiedzUsuń