czwartek, 18 lipca 2013

Znowu gazatka...!

Tymo: Mamo to będzie taka gazatka!
Ja (myślę sobię "ocho... znowu!" ale mówię grzecznie):  Tak? No to słucham!
Tymo: Jest takie duże i zielone!
Ja: Hm... Ale co to jest? Zwierzę, warzywo?
Tymo: Mamoooo... ale to jest moja gazatka! Ty nie pytasz!
Ja: No dobra, dobra ale musisz mi powiedzieć coś więcej np."to jest duże i zielone zwierze"...
Tymo: A śkond ty wiesz?
Ja: Nie no... nie wiem! Zgaduję tak. Przecież to zagadka... Dobra to pytaj!
Tymo: To jest duże i zielone zwierze!
Ja: To na pewno jest mysz!
Tymo: Nieeeee... mamooo.... Mysz nie jest duża!!!
Ja: To może słoń!
Tymo: Nieeeee... mamooo... Słoń jest niezielony!
Ja: Czekaj.... duże, zielone... to może drzewo???
Tymo: Mamooo... ale ty się nie wyDUPIAJ!!! 

No to się już nie wyDUPIAM...
Miłego dnia!:)


1 komentarz: